Klientų aptarnavimas
Dažnai užduodami klausimai
Per kiek laiko pristatote prekes?
Jeigu savo užsakymą pateikėte iki 17 val., prekes jums išsiųsime tą pačią dieną. Dažniausiai prekės pristatome per 1-5 darbo dienas.
Negavau prekių užsakymo patvirtinimo
Gavę jūsų užsakymą, užsakymo patvirtinimą išsiųsime nurodytu el. pašto adresu. Taip pat gausite siuntimo patvirtinimą, kai tik užsakymas bus išsiųstas. Jeigu negavote šių patvirtinimų, patikrinkite savo el. pašto šiukšlių aplanką. Jei patvirtinimo laiškų neradote ir šlamšto aplankale, susisiekite su mumis ir mes jums padėsime.
Kaip galiu grąžinti prekę?
Norėdami grąžinti prekę, tiesiog susisiekite su mumis ir mes jums atsiųsime el. laišką su tolimesnėmis instrukcijomis. Jeigu grąžinate prekę per nurodytą prekės grąžinimo laikotarpį, grąžinimo išlaidas turėsite apmokėti patys. Jeigu gavote ne tą prekę, prekę su defektais ar kilo kitų su grąžinimu susijusių problemų, grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.
Registruota siunta
Susisiekite su mumis paspaudę čia nuorodą ir mes atsiųsime jums jūsų siuntos registracijos numerį.